Targi Anuga 2025 – Foodcom S.A. wśród uczestników największego wydarzenia F&B

Targi Anuga 2025 – Foodcom S.A. wśród uczestników największego wydarzenia F&B

Targi Anuga to kluczowe wydarzenie dla globalnego sektora F&B.  Pośród najważniejszych graczy z branży żywności i napojów znajdzie się firma Foodcom S.A. Nasza obecność w Kolonii zaplanowana jest na 6 października.

Anuga to wiodąca na świecie platforma biznesowa, wyznaczająca globalne trendy, jak i kierunki rozwoju. Łączy 10 wyspecjalizowanych wystaw tematycznych, obejmujących m.in. produkty spożywcze, napoje, żywność mrożoną, produkty ekologiczne, dania gotowe, napoje gorące oraz żywność funkcjonalną.

Targi koncentrują się na ważnych wyzwaniach dla branży żywności i napojów: zrównoważonym rozwoju, alternatywnych źródłach białka, innowacjach technologicznych oraz zmianach w zachowaniach konsumenckich.

Centrum networkingu

Dla przedsiębiorstw działających w sektorze spożywczym, takich jak Foodcom S.A., Anuga stanowi okazję do nawiązania kontaktów handlowych, budowania relacji z potencjalnymi partnerami, jak również poznania aktualnych trendów rynkowych.

„W branży F&B nie ma miejsca na stagnację. Zmieniają się technologie, oczekiwania konsumentów i całe łańcuchy dostaw. Anuga jest kluczowym miejscem, bo to tam najszybciej widać, w jakim kierunku zmierza rynek.

W branży F&B nie ma miejsca na stagnację. Zmieniają się technologie, oczekiwania konsumentów i całe łańcuchy dostaw. Anuga jest kluczowym miejscem, bo to tam najszybciej widać, w jakim kierunku zmierza rynek. Jedziemy do Kolonii nie tylko jako dostawca, ale przede wszystkim jako ekspert i stabilny partner w tych niepewnych czasach. Naszym celem jest znalezienie firm, które patrzą w przyszłość tak jak my. Chętnie podzielimy się naszą wiedzą i perspektywą na to, jak skutecznie wzmacniać biznes w obliczu nadchodzących wyzwań.

mówi Piotr Marcinkiewicz

Dyrektor handlowy i Partner w Foodcom S.A.

Nasi eksperci w Kolonii

Reprezentować nas będą doświadczeni Partnerzy. Należą do nich:

Marcin Stardowski
Mateusz Augustyniak
Piotr Macinkiewicz

Skoncentrują oni swoje działania na rozmowach z potencjalnymi klientami i dostawcami, dążąc do rozszerzenia sieci kontaktów firmy. Będą prezentować konkretne korzyści płynące ze współpracy z Foodcom S.A. Spotkania stworzą okazję nie tylko do prezentacji oferty, lecz także do poznania opinii klientów i partnerów biznesowych.

Udostępnij:

Zapisz się do naszego Newslettera i wyprzedź swoją konkurencję.