Kariera w Foodcom

Przy tworzeniu firmy, od początku wiedzieliśmy jakich osób potrzebujemy w zespole – ambitnych, uczciwych, chętnych do nauki i rozwoju!

Wartości te przekładają się na każdy aspekt pracy w naszej firmie. Foodcom to miejsce dla osób, które nie boją się wyzwań i potrafią poradzić sobie z charakterystyczną dla handlu dynamiką.

Foodcom hall
Foodcom hall

Nasze wartości

W pracownikach szukamy pasji i motywacji, a nie wybitnego doświadczenia czy historii. Wierzymy w to, że wykształcenie nie jest jedynym identyfikującym czynnikiem. Interesują nas przede wszystkim ambicje zawodowe. Nasz zespół jest międzynarodowy, a praca w nim wymaga od nas otwartości i tolerancji. Nie ma u nas miejsca na “wyścig szczurów” czy bezduszną rywalizację. Stawiamy na współpracę i zaufanie.

Nasze działy

Dział Sprzedaży

Dział Logistyki

Dział Wsparcia Sprzedaży

Dział Finansów

Dział Administracji

Dział Marketingu

Dział HR

FAQ - praca w Foodcom

W Foodcom poszukujemy zarówno Juniorów, jak i Specjalistów.

Jesteście początkujący w branży i szukacie miejsca, w którym możecie rozpocząć swoją przygodę zawodową? Wszystkiego Was nauczymy – dzięki rozbudowanemu systemowi onboardingu szybko staniesz się samodzielny i nabierzesz wiatru w żagle! Doceniamy nowatorskie pomysły i świeże spojrzenie, a pod okiem naszych specjalistów nauczymy jak najlepiej wykonywać powierzone zadania i sięgać po więcej.

A może jesteście specjalistami i chcecie spróbować swoich sił w naszym zespole? Cenimy sobie doświadczenie i chęć do rozwoju. U nas możecie liczyć na atrakcyjne wynagrodzenie, wysokie prowizje, a także bogatą ofertę szkoleń.

Wierzymy, że przy zapewnieniu dobrych warunków, każdy z pracowników może spełniać się w tym, w czym czuje się najlepiej.

Dzień pracy u każdego pracownika wygląda inaczej, pracę możemy zaczynać od 7.00 do 8.30 i zawsze kończymy po 8 godzinach. Bardzo ważny jest dla nas work-life balance, dlatego pracujemy bez nadgodzin, a po pracy nie rozmawiamy o pracy.

Na ten moment nie praktykujemy pracy hybrydowej. Ze względu na specyfikę pracy w handlu, rozwiązanie pracy zdalnej nie sprawdza się na etapie tak dynamicznego rozwoju firmy. Jednakże lokalizacja naszego biura jest bardzo dobrze skomunikowana, pracujemy w samym sercu warszawskiej Woli, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego.

Planujemy też otwarcie kolejnego biura na terenie Polski — oznacza to jeszcze więcej możliwości!

Od poniedziałku do czwartku obowiązuje casual business dress code, natomiast w piątki panuje casual Friday — możecie śmiało ubrać swoją ulubioną bluzę!

ETAP 1: Rozmowa rekrutacyjna telefoniczna.

Pierwszym etapem jest wstępna kilkuminutowa rozmowa telefoniczna z wybranymi kandydatami. Podczas rozmowy zadajemy też jedno pytanie w języku angielskim w celu weryfikacji znajomości angielskiego.

Jeśli rozmowa przebiegła pomyślnie zapraszamy danego kandydata na drugi etap rekrutacji.

ETAP 2: Rozmowa w siedzibie firmy.

Rozmowy odbywają się w 2 formach:

jako Assessment Center

Pierwszym etapem takiego spotkania jest przedstawienie naszej firmy. Następnie każdy z kandydatów opowiada o sobie w kilku zdaniach w języku angielskim. Na tym etapie rekrutacji mogą pojawić się również zadania rekrutacyjne. Nie sprawdzają one wiedzy, a skupiają się raczej na poznaniu sposobu myślenia i szukania rozwiązań przez kandydatów. To także świetna okazja dla Was, aby poznać rodzaj zadań wykonywanych na danych stanowisku. Całe spotkanie potrwa maksymalnie 1,5 godziny. Następnie najlepsi kandydaci zapraszani są na rozmowę z działem HR oraz kierownikiem działu/CEO.

jako rozmowa z kandydatem w naszym biurze

W zależności od stanowiska, rozmowy przeprowadza nasz dział HR oraz kierownicy działów. W przypadku handlowców spotkanie odbywa się w obecności CEO. Niezależnie od formy, zawsze sprawdzana jest też znajomość zadeklarowanych języków obcych.

ETAP 3: Informacja zwrotna.

Podczas rozmowy w siedzibie firmy nasi pracownicy informują kandydata o terminie otrzymania odpowiedzi. Zazwyczaj jest to szybki proces, ale czasami potrzebujemy więcej czasu na decyzje. W takim przypadku kontaktujemy się z takimi kandydatami w ciągu 1 tygodnia. Zawsze zapewniamy kandydatowi jasny feedback.

Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, umowy o pracę lub kontraktu B2B, w zależności od preferencji pracownika. Następuje to po 3-miesięcznym okresie próbnym.

Oczywiście! Dołączając do Foodcom nowi pracownicy zostają dodani do dedykowanej platformy onboardingowej, gdzie już od pierwszego dnia mogą uzyskać informacje dotyczące:

– zadań przygotowujących do rozpoczęcia pracy (przegląd tego, jak wygląda typowy dzień w biurze, w tym harmonogramy,

– oczekiwania i wszelkie inne istotne informacje)

– etykiety pracy (odpowiedni dress code, godziny pracy, komunikacja ze współpracownikami),

– osób kontaktowych (do kogo się zwrócić o pomoc lub wskazówki, zarówno w swoim dziale, jak i w całej organizacji)

– szkoleń (w tym dat spotkań)

– materiałów personalnych (dokumenty kadrowe i inne)

Naszym nadrzędnym celem jest, aby proces wprowadzania nowych osób do naszego zespołu był jak najbardziej płynny i bezstresowy, tak aby nowi pracownicy mogli rozpocząć pracę z poczuciem posiadania kompletnej wiedzy i pewności siebie.

Tak! Pamiętajcie, że w Foodcom szukamy osób chętnych do rozwoju, ambitnych i szukających rozwiązań. Wykształcenie nie jest dla nas jedynym priorytetem, liczy się, jacy jesteście, jak chcecie się rozwijać, jakie wartości wniesiecie do naszego zespołu. Brak doświadczenia Was nie skreśla!

Jeżeli ograniczają Was studia dzienne, to w okresie wakacyjnym oferujemy możliwość rozwoju poprzez staż, głównie w działach sprzedaży, logistyki i marketingu.

Pracujemy w międzynarodowym zespole i naszym głównym językiem komunikacji jest właśnie język angielski. Foodcom zatrudnia również osoby, które nie znają języka polskiego, przez co komunikacja w języku obcym staje się niezbędna. Dodatkowo taki sposób komunikacji pozwala każdemu z nas na codzienne szlifowanie umiejętności językowych.

– Po okresie próbnym nasi pracownicy otrzymują dofinansowanie do karty sportowej oraz prywatnej opieki medycznej.

– Język angielski jest dla nas ważny, dlatego oferujemy dodatkowe zajęcia z języka angielskiego.

– Każda środa jest owocowa.

– Mamy również dostęp do wielu rodzajów herbaty, wody gazowanej i niegazowanej, pobudzającej yerba mate i najwyższej jakości kawy z ekspresu, a do tego można dodać pysznych syropów i wszystkich rodzajów mleka. Co jakiś czas odwiedza nas również barista, który oferuje naszym pracownikom kawy tradycyjne, jak i przelewowe.

– Organizujemy też regularne spotkania integracyjne, takie jak piwne ostatnie piątki miesiąca, podczas których mamy pyszne przekąski, piwa i napoje bezalkoholowe. Oprócz tego gramy też w piłkarzyki, rzutki, beer-pong. Przebieg każdej piątkowej imprezy zależy głównie od jej uczestników.

– W ramach nagrody w konkursie na najwięcej nowych klientów, traderzy mają możliwość wyjechania na tygodniowy workcamp na Wyspach Kanaryjskich, podczas którego w ciągu dnia pracują z willi z basenem, a później wieczorami zwiedzają okolicę i cieszą się wyspiarskim życiem.

– Jest też okazja wyjazdów na ciekawe imprezy branżowe w Polsce i w Europie.

– Poza tym nie ominą Was też firmowe imprezy okolicznościowe i wyjścia towarzyskie. Nie są to zwykłe wyjścia! Na naszą ostatnią imprezę wigilijną, która odbywała się w pałacu, zabierały nas limuzyny, a na miejscu poza fantastycznym cateringiem i barem, czekała na nas sala taneczna ze znanym DJ’em. We work hard, but we party even harder!

Poza wymienionymi benefitami niefinansowymi czekają na was premie uznaniowe po każdym przepracowanym roku, prezenty świąteczne i bonusy za polecenie pracownika.

Nic straconego! Jeśli na stronie nie ma aktualnie oferty, której szukacie, ale uważacie, że odnaleźlibyście się w naszej firmie — możecie w każdej chwili zgłosić się do nas poprzez formularz zgłoszeniowy na dole strony. Koniecznie napiszcie jakiej pracy szukacie, powiedzcie nam trochę więcej o sobie i dołączcie swoje CV. Gdy tylko pojawi się możliwość współpracy, z pewnością się z Wami skontaktujemy!

Rozwijaj się z nami

Poszukujemy nowych talentów! Dzięki naszemu innowacyjnemu podejściu stale się rozwijamy, potrzebujemy więc dużego, zgranego zespołu. Sprawdź, dlaczego warto do nas dołączyć!

Możliwość rozwoju w firmie działającej na rynkach całego świata
Okazja do stałego szkolenia się zarówno pod kątem biznesu, jak i języków
Dopasowana do pracownika, jasna ścieżka kariery
Międzynarodowy zespół otwartych i pełnych pasji ludzi
Liczne wyjazdy służbowe i benefity pracownicze
Atrakcyjne wynagrodzenia

Sprawdź nasze aktualne oferty pracy

Wszystkie działy
Dział Sprzedaży
Dział Logistyki
Dział Wsparcia Sprzedaży
Dział Finansów
Dział Administracji
Dział Marketingu
Stanowisko

Office Manager

Warszawa
Dział Administracji
Oferta ważna
Wynagrodzenie
4000 - 6500 PLN brutto (UoP)
Stanowisko

Staż w Marketingu

Warszawa
Dział Marketingu
Oferta ważna
Wynagrodzenie
Stanowisko

Staż w Foodcom S.A. – ścieżka Biznes Międzynarodowy

Warszawa
Dział Sprzedaży
Oferta ważna
Wynagrodzenie
Stanowisko

Staż w Finansach

Warszawa
Dział Finansów
Oferta ważna
Wynagrodzenie
Stanowisko

Młodszy Specjalista ds. Logistyki

Warszawa
Dział Logistyki
Oferta ważna
Wynagrodzenie
4000 – 6000 zł brutto (UoP)
Stanowisko

Młodszy Specjalista ds. Administracji (z j. Francuskim)

Warszawa
Dział Wsparcia Sprzedaży
Oferta ważna
Wynagrodzenie
4 000 - 6 500 PLN brutto (UoP)
Stanowisko

International Commodity Trader

Warszawa
Dział Sprzedaży
Oferta ważna
Wynagrodzenie
5000 – 14000 zł brutto (b2b)
5000 – 14000 zł brutto (UoP)
Stanowisko

Junior Export Manager

Warszawa
Dział Sprzedaży
Oferta ważna
Wynagrodzenie
4000 – 7000 zł brutto (UoP)
Stanowisko

Młodszy Specjalista ds. Administracji (z j. Angielskim)

Warszawa
Dział Wsparcia Sprzedaży
Oferta ważna
Wynagrodzenie
4000 - 6000 zł brutto (UoP)

Nie widzisz oferty na stanowisko, które Cię interesuje?

Napisz do nas kilka słów o sobie i dlaczego chciałbyś pracować w Foodcom - skontaktujemy się z Tobą!