Czas na Hiszpanię. Foodcom rozpoczyna międzynarodową ekspansję

Autor
Foodcom Experts
12.09.2023
4 min czytania
Czas na Hiszpanię. Foodcom rozpoczyna międzynarodową ekspansję

Czas na Hiszpanię. Foodcom rozpoczyna międzynarodową ekspansję

Kontynuując swoją ekspansję, zaledwie trzy miesiące po uruchomieniu biura w Lublinie, teraz Foodcom otwiera swój trzeci oddział w jednym z najprężniej rozwijających się miast w regionie Andaluzji – Maladze.

Znana ze swojego malowniczego położenia na południowym wybrzeżu Hiszpanii, Malaga staje się coraz bardziej atrakcyjnym centrum biznesowym. Strategiczne położenie tego miasta, stanowiącego  bramę do międzynarodowych rynków, to kluczowy element decyzji o otwarciu tam nowego biura Foodcom, które służyć będzie jako ważna baza operacyjna dla działań handlowych firmy.

Malaga, jej stabilne otoczenie, rosnący potencjał rynkowy czy dogodna lokalizacja to zarówno obiecujące środowisko dla biznesu, jak i niezwykle atrakcyjne miejsce pracy. Dodatkowo, rozwinięta infrastruktura Hiszpanii w połączeniu z położeniem geograficznym sprawia, że kraj ten jest bardzo perspektywicznym rynkiem także dla inwestycji logistycznych ­– mówi Mateusz Augustyniak, Członek Zarządu w Foodcom S.A.

Hiszpania jest usytuowana na przecięciu śródziemnomorskich i atlantyckich szlaków transportowych, co otwiera drogę na rynki Europy, do Ameryki Łacińskiej, Afryki Północnej oraz Bliskiego Wschodu. Ponadto, używany nieprzerwanie od 2600 lat port w Maladze, który jest najstarszym portem w Basenie Morza Śródziemnego oraz międzynarodowe lotnisko, również odgrywają znaczną rolę w globalnym handlu.

Zatrudnienie w hiszpańskim zespole

Foodcom S.A. swoje biura ma w Warszawie i Lublinie. Otwarcie kolejnego oddziału, tym razem w Hiszpanii, nie tylko stwarza dogodne warunki dla intensywnych działań handlowych, ale przyczynia się również do wspierania lokalnej gospodarki oraz stworzenia nowych miejsc pracy. Aktualnie w Hiszpanii funkcjonuje kilkuosobowy zespół, który będzie systematycznie powiększany.

Zrekrutowaliśmy już osoby na kluczowe stanowiska do hiszpańskiego zespołu i będziemy go sukcesywnie rozbudowywać. Na czele zespołu stanął Angel Ramirez, a tworzą go osoby zarówno pochodzące z Hiszpanii, jak i innych części świata, tj. Maroko, Filipiny czy Portugalia. Wraz z otwarciem nowego oddziału w Maladze, poszukujemy więc nowych 30 pracowników, którzy będą mieli okazję uczestniczyć w dynamicznym rozwoju firmy – dodaje Mateusz Augustyniak.

Udostępnij:
Poznaj produkt „Red Bull®”
RedBull

Zapisz się do naszego Newslettera i wyprzedź swoją konkurencję.