Czas na Hiszpanię. Foodcom rozpoczyna międzynarodową ekspansję
Kontynuując swoją ekspansję, zaledwie trzy miesiące po uruchomieniu biura w Lublinie, teraz Foodcom otwiera swój trzeci oddział w jednym z najprężniej rozwijających się miast w regionie Andaluzji – Maladze.
Znana ze swojego malowniczego położenia na południowym wybrzeżu Hiszpanii, Malaga staje się coraz bardziej atrakcyjnym centrum biznesowym. Strategiczne położenie tego miasta, stanowiącego bramę do międzynarodowych rynków, to kluczowy element decyzji o otwarciu tam nowego biura Foodcom, które służyć będzie jako ważna baza operacyjna dla działań handlowych firmy.
– Malaga, jej stabilne otoczenie, rosnący potencjał rynkowy czy dogodna lokalizacja to zarówno obiecujące środowisko dla biznesu, jak i niezwykle atrakcyjne miejsce pracy. Dodatkowo, rozwinięta infrastruktura Hiszpanii w połączeniu z położeniem geograficznym sprawia, że kraj ten jest bardzo perspektywicznym rynkiem także dla inwestycji logistycznych – mówi Mateusz Augustyniak, Członek Zarządu w Foodcom S.A.
Hiszpania jest usytuowana na przecięciu śródziemnomorskich i atlantyckich szlaków transportowych, co otwiera drogę na rynki Europy, do Ameryki Łacińskiej, Afryki Północnej oraz Bliskiego Wschodu. Ponadto, używany nieprzerwanie od 2600 lat port w Maladze, który jest najstarszym portem w Basenie Morza Śródziemnego oraz międzynarodowe lotnisko, również odgrywają znaczną rolę w globalnym handlu.
Zatrudnienie w hiszpańskim zespole
Foodcom S.A. swoje biura ma w Warszawie i Lublinie. Otwarcie kolejnego oddziału, tym razem w Hiszpanii, nie tylko stwarza dogodne warunki dla intensywnych działań handlowych, ale przyczynia się również do wspierania lokalnej gospodarki oraz stworzenia nowych miejsc pracy. Aktualnie w Hiszpanii funkcjonuje kilkuosobowy zespół, który będzie systematycznie powiększany.
– Zrekrutowaliśmy już osoby na kluczowe stanowiska do hiszpańskiego zespołu i będziemy go sukcesywnie rozbudowywać. Na czele zespołu stanął Angel Ramirez, a tworzą go osoby zarówno pochodzące z Hiszpanii, jak i innych części świata, tj. Maroko, Filipiny czy Portugalia. Wraz z otwarciem nowego oddziału w Maladze, poszukujemy więc nowych 30 pracowników, którzy będą mieli okazję uczestniczyć w dynamicznym rozwoju firmy – dodaje Mateusz Augustyniak.