Explained by Foodcom: Jak rozpocząć współpracę?

Autor
Joanna Sikorska
11.08.2022
5 min czytania
Explained by Foodcom: Jak rozpocząć współpracę?
Esencja
Spis treści
  • Możliwe kanały komunikacji z Foodcom S.A. to: formularz na stronie internetowej, e-mail, LiveChat, telefony stacjonarny i komórkowy, WhatsApp oraz media społecznościowe.
  • Foodcom S.A. oferuje trzy typy transakcji: kup teraz, zarezerwuj oraz zapytanie produktowe.
  • Dajemy również możliwość przedstawienia oferty sprzedażowej poprzez kontakt e-mailowy.

W Foodcom S.A. dążymy do tworzenia pozytywnych relacji z naszymi Partnerami Biznesowymi już od pierwszych etapów procesu transakcyjnego, aby osiągnąć obopólne korzyści. Jak można sprawnie nawiązać z nami współpracę? Wyjaśniamy w poniższym artykule!

Kontakt z Foodcom S.A.

Foodcom S.A. zapewnia wiele różnych kanałów komunikacji, dzięki którym łatwo można nawiązać kontakt z przedstawicielami firmy. Są to:

  • formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej,
  • e-mail (foodcom@foodcom.pl)
  • LiveChat,
  • telefon stacjonarny (+48 22 652 36 59) i komórkowy (+48 577 127 004),
  • WhatsApp (+48 577 127 004),
  • media społecznościowe (Facebook, LinkedIn, Twitter).

Typy transakcji

Przygotowaliśmy trzy różne opcje, które pozwalają nabyć produkt w sposób dostosowany do preferencji. Oprócz złożenia nam zapytania produktowego poprzez jeden z kanałów komunikacji, możliwe jest również zakupienie i zarezerwowanie produktu bezpośrednio przez naszą stronę internetową.

Kup teraz

Po wejściu na stronę danego produktu i zaakceptowaniu jego aktualnej ceny, istnieje możliwość dokonania ekspresowego zakupu. Wystarczy kliknąć przycisk „Kup teraz” i wypełnić formularz kontaktowy. Po zrealizowaniu płatności, ustalane są dalsze szczegóły dotyczące zamówienia.

Rezerwuj

Po zaakceptowaniu aktualnej ceny produktu, oferujemy również jego możliwość rezerwacji na czas 3 dni. W tym celu należy wybrać przycisk „Rezerwuj” na stronie produktu oraz wypełnić formularz. Następnie klient otrzymuje fakturę proforma i wymagana jest wpłata w wysokości 10% wartości zamówienia. Po dokonaniu płatności nasz przedstawiciel nawiązuje kontakt z klientem w celu ustalenia szczegółów. Po upływie 3 dni od momentu rezerwacji konieczne jest uregulowanie pozostałej kwoty.

Zapytanie produktowe

Aby złożyć zapytanie produktowe, należy skontaktować się z nami poprzez jeden z kanałów komunikacji. Po ustaleniu wstępnych szczegółów dotyczących zamówienia, zapytanie jest przekazywane do działu handlowego, a warunki płatności ustalane podczas negocjacji handlowych.

Foodcom S.A.

Jak przebiega ścieżka zapytania?

  1.  Złożenie zapytania – aby złożyć zapytanie, Klienci mogą skontaktować się z firmą Foodcom S.A. za pośrednictwem e-maila, LiveChatu, WhatsAppa, rozmowy telefonicznej lub formularza kontaktowego.
  2. Ustalenie szczegółów – podczas pierwszego kontaktu z klientem nasz przedstawiciel ustala szczegóły zamówienia, takie jak ilość produktu, rodzaj dostawy, opakowanie i inne szczegółowe potrzeby dotyczące do produktu. Nasz przedstawiciel musi również potwierdzić działalność biznesową klienta, więc potrzebuje informacji takich jak nazwa firmy, adres e-mail, dane rejestrowe, numery VAT lub NIP. Istotna jest również ilość zamówienia – ilości mniejsze niż MOQ (Minimum Order Quantity – Minimalne zamówienie) nie mogą zostać zrealizowane. Wartość ta jest określona na stronie każdego produktu. Dział Wsparcia Sprzedaży, obsługujący zapytania, nie udostępnia cen zamówień na początku procesu. Ceny są ustalane dopiero po bezpośrednim kontakcie z handlowcem i uzgodnieniu wszystkich szczegółów transakcji.                                  
  3. Podsumowanie rozmowy – jeśli zapytanie produktowe zostaje złożone podczas rozmowy telefonicznej, nasz przedstawiciel wysyła jej podsumowanie za pośrednictwem wiadomości mailowej.
  4. Przekazanie zapytania do handlowca – zapytanie produktowe zostaje przekazane do odpowiedniego handlowca specjalizującego się w handlu danym produktem. Następnie handlowiec nawiązuje bezpośredni kontakt z klientem w celu dalszych ustaleń. Polityka firmy nie pozwala Działowi Wsparcia Sprzedaży na przekazywanie danych kontaktowych do konkretnego handlowca, tylko na przekazanie zapytań do odpowiednich osób. Handlowiec jest odpowiedzialny za dokładne ustalenie wszystkich szczegółów dotyczących zamówienia, w tym ceny. Na tym etapie klient ma również opcję zamówienia próbek produktów, jednakże możliwe jest to dopiero po ustaleniu miesięcznego lub rocznego zapotrzebowania na dany produkt.

Explained by Foodcom SA Certificates

Współpraca z Foodcom S.A.

W celu przedstawienia oferty, prosimy o przesłanie e-maila na adres foodcom@foodcom.pl. W treści wiadomości prosimy zawrzeć szczegółowe specyfikacje produktów, ich ceny oraz dostępność.

W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań po nawiązaniu kontaktu z konkretnymi przedstawicielami handlowymi, zachęcamy do bezpośredniego skontaktowania się z nimi lub ich asystentami. Istnieje również możliwość kontaktu z naszym Działem Logistyki (logistics@foodcom.pl) oraz Działem Finansów (finansowy@foodcom.pl).

Jeśli chcesz kupić produkt, którego nie ma na naszej stronie, nie wahaj się i skontaktuj się z Foodcom S.A. – możemy zorganizować konkretny produkt specjalnie dla Twojej firmy. Jeśli zaś chcesz zaoferować nam produkt, którego nie ma w naszej ofercie, wyślij nam ofertę sprzedażową.

Dlaczego Foodcom?

Nasz zespół Wsparcia Sprzedaży pomaga naszym Partnerom Handlowym w sprawnym i efektywnym przeprowadzeniu transakcji handlowych, aby zapewnić najwyższą jakość usług dla wszystkich naszych Partnerów Handlowych. Nasz zespół logistyczny zadba o transport, a dział finansowy będzie odpowiedzialny za wszystkie sprawy związane z finansową częścią transakcji.

Udostępnij:
Poznaj produkt „Hydrolizowany Gluten Pszenny”
Hydrolyzed Wheat Gluten
2800 EUR
1.41%

Zapisz się do naszego Newslettera i wyprzedź swoją konkurencję.