Nowa strona internetowa Foodcom
Z końcem lipca Foodcom uruchomił nową odsłonę swojej strony internetowej. Stanowi to znaczący krok w cyfrowej transformacji firmy, która zapowiada mocny rozwój, zaznaczając swoją obecność na rynku e-commerce.
Odświeżony interfejs
Witryna foodcom.pl w nowej odsłonie oparta jest na systemie zarządzania treścią (tzw. CMS – content management system). Gruntownej przebudowie uległy układ i konstrukcja strony – interfejs został zoptymalizowany tak, aby zapewnić komfort w nawigacji i intuicyjne korzystanie z platformy. Strona została dostosowana do potrzeb użytkowników, którzy będą mogli z łatwością wyszukiwać informacje zarówno o produktach oferowanych do sprzedaży, ważnych wydarzeniach ekonomicznych na świecie, jak i działaniach podejmowanych przez Foodcom S.A.
Nowe funkcjonalności
Jednak strona nie tylko została odświeżona pod względem designu, zyskała również nowe funkcje. Teraz klienci mają możliwość zakupu towarów przez platformę czy też zamrożenia ich cen na 48 godzin dzięki opcji rezerwacji. Oznacza to, że cena produktu, którą zobaczą podczas składania zamówienia zostanie zachowana, co eliminuje ryzyko związane z niekorzystnymi wahaniami cen na globalnych rynkach surowców. Tymczasem standardowa procedura zawarcia umowy sprzedaży począwszy od kontaktu z obsługą klienta (poprzez formularz, wiadomości e-mail czy live chat) pozostaje niezmieniona.
– Strategia spółki Foodcom skupiona jest na dynamicznym rozwoju i poszerzaniu zasięgu działalności zarówno w kontekście oferty handlowej, jak i rynków zagranicznych. Już kilka lat temu Foodcom, jako pierwsza firma handlowa na świecie, zaczęła publikować ceny produktów po jakich dokonuje transakcji. Teraz nowa strona i wdrożony wraz z nią system sprzedaży usprawni przeprowadzanie tych transakcji. Dając gwarancję ceny, zapewniamy bezpieczeństwo biznesu, co w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie jest szczególnie ważne – dodaje Mateusz Augustyniak.