Foodcom S.A. zwiększa obecność na polskim rynku: nowe biura w Krakowie i Wrocławiu

Autor
Łukasz Klażyński
10.09.2024
3 min czytania
Foodcom S.A. zwiększa obecność na polskim rynku: nowe biura w Krakowie i Wrocławiu

Dzięki sukcesom dotychczasowej ekspansji, nieustannie rozwijamy naszą strukturę operacyjną. Otwarcie nowych biur w Krakowie i Wrocławiu jest kolejnym krokiem w naszej długofalowej strategii, która ma na celu dalsze poszerzanie działalności na rynkach europejskich oraz usprawnienie współpracy z naszymi partnerami biznesowymi w regionie. To ważny krok naprzód, który zamyka niezwykle intensywny okres rozwoju – w ciągu ostatnich tygodni uruchomiliśmy aż trzy nowe biura, w tym także oddział w Rzeszowie.

„Kraków i Wrocław to dwa dynamiczne ośrodki gospodarcze, które stwarzają doskonałe warunki do dalszego rozwoju naszej działalności. Położone w strategicznych lokalizacjach, umożliwią nam efektywną działalność na rynkach zachodnio- i środkowoeuropejskich. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do rozwoju tych regionów”mówi Łukasz Klażyński, Członek Zarządu Foodcom S.A.

Wsparcie lokalnych rynków pracy

Otwarcie naszych nowych biur w Krakowie i Wrocławiu to również krok w stronę wspierania lokalnych rynków pracy. Planujemy zatrudnić ponad 100 nowych pracowników w obu lokalizacjach – zarówno doświadczonych specjalistów, jak i młode talenty rozpoczynające swoją karierę w branży handlowej.

„Nasze nowe biura to także szansa dla lokalnych specjalistów. Poszukujemy ambitnych osób, gotowych na wyzwania, które chcą pracować w międzynarodowym środowisku i aktywnie przyczyniać się do rozwoju naszej firmy. Kraków i Wrocław to miasta pełne potencjału, a my chcemy być jego częścią, oferując stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju zawodowego”podkreśla Anna Nakoneczna-Liupak, Dyrektor Działu Rekrutacji i HR w Foodcom S.A.

Strategiczny rozwój i współpraca międzynarodowa

Otwarcie nowych biur jest częścią naszej szerszej strategii ekspansji, która pozwala nam na bliższy kontakt z lokalnymi rynkami, szybsze reagowanie na ich potrzeby oraz rozwój relacji z partnerami handlowymi. Nasza działalność obejmuje nadal branże spożywczą, paszową, chemię przemysłową oraz FMCG, a współpraca z firmami na całym świecie jest dla nas priorytetem.