Przejrzyste zasady

Głównym celem spółki jest zagwarantowanie naszym Partnerom przejrzystego i uczciwego sposobu na jawnego przebieg transakcji. Firma Foodcom S.A. zdecydowała się na publikację cen produktów mleczarskich, po jakich dokonuje transakcji, ponieważ w biznesie liczy się wiedza: wiedza o rynku, o produktach, o nowych regulacjach. My dzielimy się swoją wiedzą o handlu w przemyśle spożywczym ze wszystkimi naszymi Partnerami, tak by pomóc im się rozwijać.

 

 

Relacje, które procentują

Dzięki naszemu profesjonalnemu podejściu zdobywamy zaufanie i sympatię naszych Partnerów. Foodcom S.A. nieustannie dąży do utrzymywania dotychczasowych kontaktów handlowych, dzięki którym nasi partnerzy osiągają korzystniejsze warunki transakcji, niż te oferowane przez konkurencyjne firmy handlowe.

 

 

Czas na zmiany

Chcemy zrobić nie jeden, a kilkanaście kroków w przód, rewolucjonizując handel produktami spożywczymi. Patrząc na światowe trendy, jesteśmy przekonani, że Internet daje zupełnie nowe możliwości kontaktu i wymiany informacji, również w branży produktów mleczarskich. W efekcie usprawnienie komunikacji pozwoli na rozwój handlu i lepsze warunki finansowe.