Nasza filozofia

Przejrzyste zasady

Głównym celem spółki jest zagwarantowanie partnerom w biznesie, zakupującym lub sprzedającym, jawnego przebiegu transakcji w przejrzysty i uczciwy sposób. Foodcom S.A. jako pierwsza firma handlowa w kraju, zdecydowała się na publikację cen produktów mleczarskich, po jakich dokonuje transakcji. W biznesie liczy się wiedza: wiedza o rynku, o produktach, o nowych regulacjach, a my dzielimy się swoją wiedzą o handlu w przemyśle spożywczym ze wszystkimi naszymi partnerami, tak by pomóc im się rozwijać.

Relacje, które procentują

Foodcom S.A. dąży do nawiązywania nowych i utrzymywania dotychczasowych kontaktów handlowych, dzięki którym nasi partnerzy osiągają korzystniejsze warunki transakcji, niż te oferowane przez konkurencyjne firmy handlowe.

Czas na zmiany

Chcemy zrobić nie jeden, a kilkanaście kroków w przód, rewolucjonizując handel produktami spożywczymi. Patrząc na światowe trendy, jesteśmy przekonani, że Internet daje zupełnie nowe możliwości kontaktu i wymiany informacji, również w branży produktów mleczarskich. W efekcie usprawnienie komunikacji pozwoli na rozwój handlu i lepsze warunki finansowe.

Copyright 2015